×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فستیوال هنرهای رزمی در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی

رئیس هیأت ورزش های رزمی شهرستان از برگزاری فستیوال هنرهای رزمی و تای کیک بوکسینگ به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و المپیاد فرهنگی ورزشی جوان، خبر داد.

محمد جعفری با بیان اینکه فستیوال هنرهای رزمی و تای کیک بوکسینگ پیش درآمدی بر المپیاد فرهنگی ورزشی جوان شاهین شهر است، اظهار کرد: این مسابقات در بازه سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رده های وزنی ۲۳ کیلوگرم تا ۹۰+ کیلوگرم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این فستیوال، تمرکز بر  استفاده از ظرفیت های بومی شهر بوده است، افزود: داوری این مسابقات برعهده ۲۰ داور از شهرستان بوده و همه شرکت کنندگان و ورزشکاران حاضر در این مسابقات بومی شهرستان شاهین شهر و میمه هستند.

رئیس هیأت ورزش های رزمی شهرستان با اشاره به برگزاری این مسابقات به عنوان انتخابی شهرستان برای مسابقات استانی و انتخابی تیم ملی تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که به ترتیب در رشته هنرهای فردی ۱۲۲ و ۱۰۰ ورزشکار و در رشته مبارزات نیز به ترتیب ۶۹ و ۸۰ ورزشکار شرکت کردند.

مسابقات رزمی و تای کیک بوکسینگ با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر، علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهرستان، حسین شاهزاده فرد عضو شورای اسلامی شهر، احسان شاه علی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی به مدت ۲ روز برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false