×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
محافل انس با قرآن، راه برون رفت از توطئه دشمنان 

امام جمعه شاهین شهر از ادامه برگزاری محافل انس با قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی با بیان اینکه جامعه کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین سبک زندگی قرآنی است، اظهارکرد: ارائه مدلی از اسلام و آموزه های قرآنی علاوه بر ارتقای سطح زندگی، جامعه را از هرگونه تهاجم فرهنگی دشمنان مصون می کند.

امام جمعه با اشاره به بروز جنگ نرم در جامعه، افزود: تقویت فرهنگ اسلامی تنها راه برون رفت از توطئه دشمنان است، در همین راستا باید برنامه ریزی های جامع کاربردی و عملی همراه با ظرافت برای جذب مردم به محافل دینی و مذهبی انجام داد، زیرا مشارکت و استقبال مردم از برنامه ها و مناسبت های مذهبی در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیرات شگرفی در جامعه دارد.

خطیب جمعه شاهین شهر با بیان اینکه ماه های رجب و شعبان فرصتی مغتنم برای برگزاری محافل انس با قرآن کریم است، ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن میزان آسیب ها و معضلات فرهنگی و اجتماعی را به صورت کمی و کیفی کاهش می دهد، در همین راستا این محافل با همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و همکاری موسسه مهد قرآن کریم و ولایت شاهین شهر، ستاد اقامه نماز و … در مساجد و حسینه های شاهین شهر آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز تداوم دارد.

امام جمعه شاهین شهر ادامه داد: محافل انس با قرآن کریم مقدمه‌ای برای اجرای طرح مساجد کانون‌های نورانی محلات است که از ابتدای ماه مبارک رمضان در مساجد شهر برای دومین سال برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با اشاره به حضور حافظان قرآن کریم و نهج البلاغه در این محافل خاطر نشان کرد: انتخاب لحن مناسب در تلاوت قرآن کریم می تواند با اثرگذاری عمیق در مستمع و قاری، پیروی او از کلام خدا را در برداشته باشد در همین راستا این محافل با حضور قاریان برجسته، حافظان قرآن کریم، برگزیدگان ده دوره از مسابقات حفظ قرآن ارتش جمهوری اسلامی، مسابقات کشوری مشکات و … برگزار می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false