×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
جشن بزرگ میلاد کریم اهل بیت(ع) در شاهین شهر

جشن بزرگ میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و جزءخوانی قرآن کریم با استقبال پرشور شهروندان شاهین شهری و در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی در این مراسم با اشاره به حُسن خلق به عنوان یکی از صفات نیکوی امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: جامعه کنونی بیش از پیش نیازمند بهره مندی و الگوبرداری اخلاقی از اولیای الهی در راستای دستیابی به خلق نیکو و حسنه است، زیرا تحمل مشکلات معیشتی و اقتصادی زندگی با بهره‌مندی از خلق خوش فاطمی، نبوی و رضوی تسهیل تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است با هنجارشکنی در مقوله حجاب، ابتذال فرهنگی را در جامعه ترویج دهد، افزود: برخی از آنان که شؤونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند گرفتار تبرج و خودنمایی شده و برخی دیگر از سر جهل و نادانی و از سر عادت اینچنین هستند.

خطیب جمعه شاهین‌شهر با اشاره به دغدغه و نگرانی مردم متدین در زمینه حجاب و عفاف در جامعه، ادامه داد: یکی از راه های برون رفت از این معضل فرهنگی و اجتماعی جامعه، حضور گسترده بانوان مومن و متدین در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و اماکن تفریحی شهر است که با تنگ کردن عرصه بر هنجارشکنان، ارزش ها و فضایل اخلاقی را در سطح شهر ترویج نموده و بر تحکیم بنیان خانواده اهتمام ورزند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false