×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین نمایشگاه و فروشگاه دسترنج در آفتاب نگارستان

مدیر مرکز توانمند سازی و حمایت از کارآفرینی بانوان از برگزاری اولین نمایشگاه و فروشگاه دسترنج ۱۴۰۲ در نگارخانه آفتاب نگارستان خبر داد.

لیلا شمس درآیین گشایش نمایشگاه و فروشگاه دسترنج که با حضور سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار، کریم علی‌نقی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، اظهارکرد: نخستین نمایشگاه و فروشگاه دسترنج از مجموع چهار نمایشگاه فصلی و دو نمایشگاه مناسبتی در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرکز توانمند سازی و حمایت از کار آفرینی بانوان، مختص عموم مردم است، افزود: این مرکز در حوزه توانمند سازی با آموزش حرفه ها و مشاغل تخصصی، برگزاری کارگاه های حرفه ای بازاریابی و بازارچه های فصلی فروش در پایان هر فصل فعالیت می کند.

مدیر مرکز توانمند سازی و حمایت از کارآفرینی بانوان با بیان اینکه نمایشگاه دسترنج از ۴۵ غرفه تشکیل شده است تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۱ غرفه صنایع دستی نظیر مینا کاری، آیینه کاری، چرم دوزی، گلیم بافی، عروسک سازی و دیگر صنایع و نیز ۴ غرفه صنایع غذایی شامل سبزیجات و میوه های خشک و … محصولات خود را عرضه می کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false