×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فراخوان چهارمین مسابقه سوگواره شیدایی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری از برگزاری چهارمین دوره سوگواره شیدایی به مناسبت ایام سوگواری اباعبداله الحسین(ع) خبرداد.

سید رسول هاشمیان با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، اظهار کرد: چهارمین دوره سوگواره شیدایی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با هدف ترویج مکتب حسینـی از قاب دوربین هنرمنـدان، توسعه فعالیت های هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه فرهنگ همـدلی حسینـی و گسترش هنر دینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در قالب عکس و آثار چندرسانه ای برگزار می شود، افزود: تولید آثار هنری الهام گرفته از آموزه های دینی، اخلاقی و اجتماعی قیام اباعبدالله الحسین(ع)، گامی موثر در راستای توسعه هنر دینی و فرهنگ جریان ساز عاشورا برای نسل های جوان است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ادامه داد: مهلت ارسال آثـار به دبیرخانه سوگواره تا سه شنبه ۲۸ مرداد  بوده و پس از داوری، آثار برگزیده ۱ شهریور اعلام خواهد شد و آثار منتخب سوگواره شیدایی از ۱۱ تا ۱۳ شهریور در نگارخانه آفتاب نگارستان شهرداری برای علاقه مندان به نمایش درخواهدآمد و به نفرات برتر جوایزی نفیس و ارزنده اهدا می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false