×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه «اناردونه» به مناسبت شب یلدا

نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی و محصولات غذایی بانوان هنرمند شاهین شهری با عنوان «اناردونه» به مناسبت شب یلدا در فرهنگسرای اشراق شاهین‌شهر گشایش یافت.

نمایشگاه «اناردونه» باحضور سیدمحمدرضا کاظمی طبا فرماندار، سعید ابریشمی شهردار، حسین شاهزاده فرد و گل جهان شکرزاده اعضای شورای اسلامی شهر، کریم علینقی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، علی چیوایی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای و سیدرسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری به مناسبت فرارسیدن آیین سنتی شب یلدا در فرهنگسرای اشراق افتتاح شد.

لیلا شمس مدیر مرکز توانمندسازی و حمایت از کارآفرینی بانوان باران با اعلام این خبر، گفت: در نمایشگاه «اناردونه» تعداد ۴۶ اثر صنایع‌دستی از دست‌ساخته‌های بانوان هنرمند مرکز باران ازجمله صنایع‌دستی چوب، قلم‌زنی، شمع، عروسک، چرم، گلیم و غیره و همچنین محصولات غذایی شامل میوه‌ها و سبزی‌های خشک و ادویه‌جات عرضه‌شده است.

وی بیان کرد: در کنار این نمایشگاه، مشاوره کسب‌وکار و چهارراه پول‌سازی با حضور یکی از کارشناسان خبره در این زمینه نیز در حال برگزاری است که همه علاقه‌مندان می‌توانند از این ظرفیت مشاوره به‌صورت رایگان استفاده کنند. همچنین چالشی با عنوان بهترین عکس نمایشگاه اناردونه نیز برگزار خواهد شد که بازدیدکنندگان از نمایشگاه «اناردونه» می‌توانند بهترین عکس‌های خود را به نشانی کانال @kanon-banovan.termeh در ایتا ارسال کنند و به‌ قید قرعه به بهترین عکس جایزه‌ای اهدا خواهد شد.

مدیر مرکز باران اضافه کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «اناردونه» می‌توانند از ۲۲ تا ۳۰ آذرماه همه‌روزه به‌ جز روز شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به فرهنگسرای اشراق شاهین شهر (واقع در ابتدای بلوار آیت اله طالقانی، خیابان نیما یوشیج) مراجعه کنند.

انتهای پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false