×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری دورهمی شاد دختران شاهین شهری

دورهمی شاد دختران شاهین شهری به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم روحبخش در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

بتول ریاحی، مدیر فرهنگی اجتماعی سازمان گفت: این دورهمی با هدف ایجاد فضایی شاد ویژه دختران دهه هشتادی برگزار شد و ضمن ایجاد نشاط و شادی‌آفرینی، به آموزش مباحث توسعه و هویت فردی نیز پرداخته شد.

وی با اشاره به همکاری حوزه حضرت زینب (س) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و گروه بدون فیلتر با سازمان در این همایش ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از راه‌های ارتباط جمعی که نسل امروز از آن استفاده می‌کند فضای مجازی است و حجت الاسلام و المسلمین روحبخش نیز در فضای مجازی فعالیت موثری داشته و در این خصوص برای نسل دهه هشتاد نامی آشنا است، از حضور ایشان در این دورهمی استفاده کردیم تا مباحث توسعه و هویت فردی از زبان فردی به دختران دهه هشتادی مطرح شود که این نسل با او آشنا بوده و بتواند مسائل موردنظر را از زبان همین نسل برای آن‌ها بیان کند.

ریاحی اضافه کرد: در پایان برنامه باحضور سعید ابریشمی راد شهردار، گل جهان شکرزاده عضو شورای اسلامی شهر و سیدرسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از بانوان موفق و تلاشگر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی تجلیل شد.

انتهای پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false