×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
گرامیداشت هوای پاک در شهری با چالش آلودگی صنعتی

به مناسب گرامیداشت هفته هوای پاک ویژه برنامه ای با عنوان هوای پاک ، زندگی سبز در سالن بهار نگارستان شاهین شهر برگزار شد.

امین پور کارشناس محیط زیست در این برنامه گفت: شاهین شهر با چالش آلودگی هوا رو به رو است چرا که شهری است صنعتی که حومه آن را شهرک های صنعتی ، پالایشگاه و نیروگاه احاطه کرده اند.

وی افزود: الزام به اجرای قوانین سختگیرانه محیط زیست باعث شده بود پالایشگاه ها در فاصله پنجاه کیلومتری متری احداث شوند و البته محیط زیست پالایشگاه ها را به کنترل آلاینده ها موظف کرده است.

امین پور  ادامه داد: دانش آموزان به عنوان یک شهروند می توانند از طریق استفاده از وسایل نقلیه عمومی ، پیاده روی و استفاده بهنیه از انرژی در منزل به محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کمک کنند.

در پایان مراسم سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر با توزیع بذر بین دانش آموزان شرکت کننده  ، از آنان خواست نهال خود را در روز درختکاری تحویل دهند و جایزه بگیرند.

گفتنی است این برنامه با حضور جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ، علی عرب رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ، شهرداران و شوراهای مدارس با محوریت فرهنگسرای شهروند و همکاری اداره آموزش و پرورش شاهین شهر اجرا شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false