×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خسرو زمانی داور بین المللی کاراته

۱۵ مربی ممتاز ملی در رشته کاراته را استاد خسرو زمانی تربیت کرده و تا کنون ۲۰ نفر از شاگردان ایشان مقامهای بین المللی را کسب کردند.

خسرو زمانی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر گفت: از سال ۶۵ ورزش کاراته را شروع کردم و بعد از ۵ سال شاگردی زیر نظر استاد عسگری توانستم مدرک مربیگری خود را در این رشته بگیرم و اکنون نیز در حال تربیت افراد جوان در این رشته هستم.

زمانی که در حال حاضر سرمربی تیم کاراته استان اصفهان است ادامه داد: مربیگری را از روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته چون روستای جهاد آباد و محله حاجی آباد شروع کردم و گاهی به دلیل نبود مکان در قبرستان شهر به تمرین کاراته می پرداختم و بعد از آن در ورزشگاه ملت و ورزشگاه تختی به آموزش و تمرین کاراته پرداختم .

نماینده سبک جهانی کیوکوشین ماتسوشیما در شاهین شهر، ادامه داد: ۱۵ مربی ممتاز ملی در رشته کاراته را تربیت کرده ام که توانسته اند مسابقات کشوری و بین المللی را داوری کنند.و تا کنون ۲۰ نفر از شاگردانم مقامهای بین المللی را کسب کرده اند.

 

زمانی در ادامه بیان داشت: مسابقات بین المللی کاراته که در ایران و گرجستان برگزار شده داوری کردم و اکنون هم مسابقات اورآسیا را در پیش رو داریم.

 

 

خسرو زمانی متولد سال ۱۳۴۴ شهر ناغان استان چهارمحال و بختیاری می باشد که از سال ۱۳۶۳ تا کنون ساکن شاهین شهر است و ۹ سال ریاست هیئت کاراته شاهین شهر را در سابقه خود دارد.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false