×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیشکسوتان و ورزشکاران زورخانه ای از دیگر شهرهای استان در ورزشخانه ذوالفقار  شاهین شهر گردهم آمدند.

در این مراسم ورزشکاران همراه با نوای مرشد که در مدح حضرت فاطمه (س) اشعاری را می سرود به اجرای حرکات ورزشی همچون میل بازی ، چرخ زورخانه ای ، شنا ، و میل گردانی پرداختند و در انتها از نوزده پیشکسوت و قهرمان ورزش زورخانه ای با اهدای لوح تقدیر و شال تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم دکتر حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر طی سخنانی با اشاره به جایگاه ورزش پهلوانی گفت: در طول تاریخ کشور ایران شاه راهی بود که همه تمدن ها از آن عبور کردند ولی فرهنگ غنی ایرانی ماند و همچنان حفظ شد. بشر و تمدن اگر حلقه فرهنگی نداشته باشد در چمبره تکنولوژی محو  و نابود می شود.تمدنی که فرهنگ پهلوانی دارد یعنی فرهنگی که اخلاق ، منش پهلوانی و آداب دینی در آن رعایت می شود همواره اصالت خودش را حفظ می کند.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نسبت به گسترش استفاده از رسانه های اجتماعی و فضای مجازی در بین جوانان هشدار داد و افزود: آنچه در ورزش پهلوانی و زورخانه ای  شکل می گیرد ، لحظه به لحظه فروتنی و شرف است و مسولان باید به این پل ارتباطی قوی برای انتقال فرهنگ غنی ایرانی ــ اسلامی به جوانان توجه و برای اشاعه آن تلاش کنند.

اجرای نقالی سالار صبوری و همچنین اجرای حرکات ورزشی توسط اصغر جوانمرد از جانبازان و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای هم به جذابیت برنامه افزوده بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false