×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید مسؤولان شهر از فرهنگسراهای گلدیس و شهروند

امام جمعه شاهین‌شهر به همراه شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از فرهنگسراهای ادب و هنر گلدیس و شهروند بازدید نمود.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر در خلال این بازدید میدانی از ظرفیت ها ، امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی شهر و اطلاع از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی انجام گرفته ، با مدیران و کادر اجرایی فرهنگسراها گفتگو نمود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر ضمن طرح مطالبات خویش از مدیران فرهنگی شهر بر مسأله اقامه نماز تاکید ویژه‌ای داشت و افزود: در مجموعه‌های فرهنگی باید نمازخوان تربیت کنید ، چرا که هیچ چیزی به اندازه نماز بازدارنده نیست!

فراخوان فعالان حوزه خانواده ، فعالیت هدفمند در عرصه فضای مجازی ، همکاری با پلیس مواد مخدر ناجا ، تبلیغات فراگیر نماز جمعه ، صیانت و مراقبت از کادر زیر مجموعه فرهنگسراها توسط مدیران ، استفاده از پیام های عاشورایی در فضاسازی فرهنگسرا از جمله مطالبات مطرح شده توسط رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس بود.

در ادامه نوبت به فرهنگسرای شهروند رسید که امام جمعه شاهین شهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز در گفتگو با مدیر این فرهنگسرا از وی خواست تا با حوزه علمیه خواهران شاهین‌شهر ارتباط و تعامل سازنده برقرار سازند. وی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی انجام شده در حوزه کودک و نوجوان با اشاره به روایت شریف “العلم فی الصغر کاالنقش فی الحجر” افزود:
آموخته های دوران کودکی همچون نقش و نگاری که بر روی سنگ حک می‌شود ماندگار است!

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی تاکید نمود آموزش های غیر مدون در فرهنگسراها بایستی پررنگ باشد و از مدیران فرهنگسرای شهروند خواست تا در خلال کلاس‌های آموزشی برای کودکان زنگ دعا در نظر بگیرند تا از این طریق عقاید توحیدی و خداباوری نسل های آینده در دوران کودکی تقویت گردد و ادامه داد: مسأله استمداد از خدای متعال و کار فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و لذا هنگام ورود به محیط کار از خدای متعال مدد بخواهید. لازم است با تلاوت قرآن در اول هر صبح کار فرهنگی خود را آغاز کنید و هنگام ظهر حتماً اذان پخش شود.
لازم به ذکر است در این بازدید رئیس و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی و مدیران فرهنگسراهای ادب و هنر گلدیس و شهروند گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در این مجموعه ها ارائه نمودند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false