×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دومین همایش مجازی شیدایی با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد

مریم سادات معلایی مدیر فرهنگسرای هنر با اعلام این خبر گفت: استقبال هنرمندان خلاق جوان و نوجوان در دوره اول شیدایی انگیزه ای شد تا فرهنگسرای هنر به عنوان فرهنگسرای تخصصی هنر شاهین شهر وظیفه خود بداند تا این رویکرد را با برگزاری دومین دوره شیدایی ادامه دهد.

وی ادامه داد: در این ویژه برنامه طی فراخوانی از علاقه مندان ، تعداد ۱۹ کلیپ تصویری نماهنگ و پویانمایی به صورت مجازی به فرهنگسرا ارسال و پس از بازبینی و ارزیابی آثار توسط هیأت داوران از ۵ اثر برگزیده “تشنگی رود” اثر هانیه تائبی ، “بر بالین نور” اثر سیامک بیگی ، “درنگ در قاب عصر عاشورا” اثر محمدرضا کرامتی ، “شیدایی” اثر هستی قنبر و “بیرق” اثر محمدعلی یاری و محمد رادمهر با لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر شد.

مدیر فرهنگسرای هنر افزود: ترویج فرهنگ عاشورایی با زبان زیبایی شناسی هنر در فضای رسانه ای و مجازی برای نسل جوان و نوجوان وظیفه مدیران فرهنگی است . تولید محتواهای ارزشی و مذهبی با نگاه خلاقانه و ایده پردازی های نو ، نقطه قوت این ویژه برنامه ها می باشد. دنیای رسانه فضای تبادل نظر و ایده های تصویری جهان شمول است و جهان بینی قیام عاشورایی فرهنگ و بینش اسلام و ارزش های معنوی خود را در قالب این نوع برنامه ها ، از جمله شیدایی در گستره تولید محتوای ارزشی و مذهبی با زبان تصویر و هنر تجلی خواهد داد.

ضمن در حاشیه این ویژه برنامه از دکتر مجید صدیقی به پاس داوری و همکاری در تولید برنامه های فرهنگسرای هنر تقدیر به عمل آمد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false