×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز ترم پاییزه در فرهنگسرای دانش و خلاقیت

پس از اتمام اولین دوره کلاس های آموزشی در فرهنگسرای دانش و خلاقیت و همزمان با شروع فصل خزان و آغاز مدارس ، ثبت نام ترم پاییزه این مرکز در ساعات جدید آغاز شده است.
بنابر اعلام امید مصلحی مدیر فرهنگسرای دانش و خلاقیت در ترم تابستانه ۱۱۷ هنرجو در ۹ رشته آموزشی و ۱۱ کلاس ثبت نام و دوره آموزشی خود را سپری کردند. دوره های آموزشی همچون زبان انگلیسی ، نقاشی ( در دو بخش طراحی و خلاق ) ، سفال ، هوش و خلاقیت ، موسیقی کودک ، دف ، گیتار ، سنتور ، ویلون و رباتیک در این مدت برگزار شده و با توجه به استقبال شهروندان پیش بینی می شود دوره های جدید آموزشی علاوه بر دوره های قبلی در پاییز راه اندازی شود.
وی در ادامه نکته قابل توجه و وجه تمایز فرهنگسرای دانش و خلاقیت نسبت به سایر مجموعه های سازمان ، به وجود امکانات و زیرساخت های لازم برای برگزاری کلاس های مجازی در این مرکز اشاره کرد و افزود: در روزهایی که خوشبختانه کشور به سمت آرامش و کنترل ویروس منحوس کرونا پیش می رود نمی توان علاقه مندان و دوستداران آموزش مجازی را نادیده گرفت و آموزش های مجازی همچنان ادامه خواهد داشت بنابراین زیرساخت های لازم در شان شهروندان فهیم شاهین شهری و حتی سایر هموطنان عزیز تدارک دیده شده است.
فرهنگسرای دانش و خلاقیت در بلوار شهید بهشتی ( مخابرات ) ، فرعی ۸ غربی واقع شده و تلفن ۴۵۲۳۳۰۷۷ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان عزیز می باشد.
همچنین اطلاعات تکمیلی را می توانید از طریق سایت online.shaahinshahr.ir کسب نمایید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false