×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اصفهان پیشرو در مبارزات علیه رژیم ستم شاهی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع): اصفهان در مبارزه با رژیم پهلوی پیشرو بود و ثمره خروش مردم علیه رژیم پهلوی شکست هیمنه امریکا در منطقه و تسخیر لانه جاسوسی بود.

سردار جواد استکی در یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان شاهین شهر و میمه که شب گذشته در مصلای نماز جمعه شاهین شهر با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به فجر آفرینان، شهدا اعم از؛ سلامت، امنیت، حرم و جبهه‌های حق علیه باطل را بنیان حیات، استمرار و استقرار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار کرد: بر اساس گواه تاریخ اصفهان یکی از پیشروترین استان ها در مبارزات انقلاب علیه رژیم ستم شاهی پهلوی بود به نحوی که مردم مبارز و مجاهد اصفهانی ارتباط خود را با امام خمینی (ره) حتی در زمان تبعید نیز حفظ کرده و فرمایشات و بیانات ایشان را در جریان مبارزات ابلاغ و اجرا می‌کردند.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر و تکرار نشدنی مردم از ورود امام (ره) به کشور، افزود: در سال‌های مجاهدت امام علیه رژیم ستم شاهی، او هرگز از  ایمان به هدف خود که رضای خدا در خدمت به خلق، استقرار اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود و ایمان راسخ به راه و روش منتخب در نیل به این اهداف و نیز ایمان قلبی به قول به مردم در راستای خروج و نجات ملت ایران از استبداد، استثمار و استعمار دول امریکا و انگیلس منصرف نشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع)، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را ثمره رهبری منسجم و هدایتگر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی شکست هیمنه امریکا در منطقه و تسخیر لانه جاسوسی بود که امام خمینی (ره) از آن با نام انقلاب دوم یاد می‌کرد .

سردارداستکی مهمترین حربه دشمنان برای شکست انقلاب و جمهوری اسلامی را تجزیه طلبی قومی و فرهنگی در ایران برشمرد و تصریح کرد: پس از شکست امریکا و ایادی استکبار در جامعه جهانی و پیروزی انقلاب اسلامی تجزیه طلبی مهمترین سیاست آنان بود که خون شهدا پایه‌های انقلاب را مستحکم و دشمنان را ناکام کرد و در نهایت پس از شکست‌های پیاپی جنگ تحمیلی با رژبم بعثی عراق به پشتوانه و پشتیبانی بلوک‌های شرق، غرب و جامعه جهانی ساماندهی و آغاز شد‌.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با روحیه ایثار، شهادت طلبی و اخلاص مقابل تجهیزات جنگی پیشرفته و سلاح‌های شیمیایی رژیم بعث ایستاد، ادامه‌داد: مردم ولایتمدار با اتکا بر رهبری امام امت بدون نگرانی و ترس اعم از؛ زن و مرد در جبهه‌های نبرد و پشتیبانی آن از میهن و وطن دفاع کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) بر عناد دشمنان در از بین بردن محور اصلی انقلاب که همان رهبر آن است تاکید کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) بر کشور تحت سلطه ایادی استکبار مستقر شد و اکنون تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات ولایتمداری و پیروی خالصانه از رهبر فرزانه و با سیاست ایت الله خامنه‌ای است.

سردار استکی اتحاد و انسجام مردم در سراسر کشور را بخشی از دستاوردهای انقلاب برشمرد و تصریح کرد: پیشرفت‌های موشکی، توانمندی در عرصه‌های علمی، نانو، ثبت ابدعات و اختراعات و … حاصل خود باوری و خود اتکایی در جوانان و نوجوانان است که مرهون بازگشت عزت و افتخار به میهن در سایه انقلاب اسلامی و خروج از یوغ استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: دشمنان با بزرگنمایی و تکیه بر اصول اقتصادی و دیگر مشکلات تلاش می‌کنند دستاوردهای انقلاب را نادیده گرفته و از ارزش‌های والای جمهوری اسلامی با تزریق ناامیدی و ترویج فرهنگ برهنگی و … بکاهند.

سردار استکی با اشاره به اقتدار ایران در منطقه و جسارت بخشی به کشورهایی نظیر؛ لبنان و فلسطین و عقب راندن رژیم صهیونیستی در تعرض و کشتار مردم این کشورها، ادامه داد: سقوط بشار اسد به معنای سقوط لبنان بود و حضور نیروهای جهادی و انقلابی در سوریه ابتدا با هدف دفاع از حرم و عتبات عالیات و سپس سرکوب داعش با فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب بود از سوی دیگر عزت ایران سبب شد مامن و پناهگاهی امن برای پناه‌جویان افغانستانی در شرایط سخت کنونی باشد که سیاست‌های مستبدانه امریکا آنان را وادار به مهاجرت از خانه و کاشانه‌شان کرده‌است.

یادواره بیش از ۷۰۰ شهید شهرستان شاهین شهر و میمه به همت ستاد برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرستان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در مصلای نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false