×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری کارگاه های کاربردی در فرهنگسرای خانواده

کارگاه های مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری، بی وفایی همسران و عملکرد صحیح پس از آن ، کاهش وزن و تناسب اندام و نگهداری گلهای آپارتمانی در فرهنگسرای خانواده برگزار شد.

در کارگاه مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری، اقتصاد خانواده به معنای تخصیص منابع محدود قابل دسترس به مهم ترین نیازها و خواسته های خانواده تشریح و گفته شد: برای دستیابی به اهداف، تامین زندگی بهتر و مرفه تر مدیریت هزینه ها و درآمد و دستیابی به الگوی مصرف صحیح در اقتصاد خانواده، اولویت سنجی میان خواسته های نامحدود از محل منابع محدود ضروری است.

در کارگاه بی وفایی همسران و عملکرد صحیح پس از آن نیز پس از تعریف و توضیح  مفهوم خیانت برای مخاظبان با بیان تاثیرات سو آن بر ادامه زندگی افراد خاطی  نظیر؛ افسردگی، خودکشی و … تشریح شد: عوامل بروز خیانت درافراد ناشی از؛ ضعف شدید در مهارت های زندگی، نداشتن خودشناسی، برقراری ارتباطات دشوار، تصمیم گیری سطحی و هیجانی، بلد نبودن حل اختلاف و نداشتن همدلی میان زوجین بوده و فردی که به او خیانت شده دچار عوارضی مانند؛ کم اشتهایی، به هم ریختگی در تمرکز و … خواهدشد.

در کارگاه کاهش وزن و تناسب اندام نیز با تشریح تغذیه سالم و ناسالم و راهکارهای افزایش سلامت و بهداشت جسم شهروندان گفته شد: رویکرد این کارگاه تغذیه، افزایش سلامتی و تندرستی در جنبه های روحی و روانی بوده و بررسی راهکارهای عملیاتی جهت کاهش وزن نیز ارائه شد.

کارگاه نگهداری از گل های آپارتمانی نیز با هدف ایجاد زمینه مناسب جهت افزایش کارآفرینی فعال در بین شهروندان با آموزش نحوه تکثیر، پرورش و نگهداری هر یک از گیاهان  به صورت عملی آموزش برگزار و تشریح شد: مهمترین عامل در جلوگیری از آفات گیاهی و نگهداری گل های آپارتمانی؛  نور کافی، آبیاری ، خاک و کود، درجه حرارت، رطوبت مناسب است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false