×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ساختار پاسخگو با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷

سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به عنوان یکی از زیرمجموعه های مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری شاهین شهر با حضور سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر ، بهرام عمویی و گل جهان شکر زاده رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

سعید ابریشمی راد در آیین گشایش مرکز ۱۳۷ شهرداری شاهین شهر با بیان اینکه هدف از راه اندازی این سیستم پاسخگویی و توسعه ارتباطات سازنده میان مردم و مسئولان بخش های مختلف شهرداری است، اظهارکرد: با راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ می توان ساختار پاسخگو را جایگزین فرد پاسخگو در شهرداری کرد و ایجاد اعتماد و اطمینان میان شهروندان نسبت به پاسخگویی در شهرداری، ارزشمندترین دارایی این نهاد را احیا می کند.

وی مدت زمان پاسخگویی استاندارد سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ را چهل و هشت ساعت دانست و افزود: روند پاسخگویی به شهروندان در همه بخش های اجرایی، خدماتی و نواحی شش گانه با مدیریت متمرکز در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ تسریع می شود و شهروندان می توانند از نتیجه مطالبات خود اعم از؛ پیگیری، اقدام به حل مسائل و نیز دلیل عدم امکان پیگیری و رد یک مطالبه آگاهی یابند.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ یک ساختار رسمی سازمانی است، خاطر نشان کرد: این سامانه با پاسخگویی سیستماتیک میان شهرداری و شهروندان می تواند علاوه بر تهیه گزارش عملکرد از محله ها و محدوده های شهری، نحوه تخصیص منابع و بررسی کامل دلایل بروز مشکلات در شهر، فرصت بازبینی عملکرد و توانمندی مدیران و مسئولان بخش های مختلف شهرداری را نیز مهیا کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false