×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی به مناسبت هفته عفاف و حجاب

 

نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا فرماندار، شهناز باقریان بخشدار، علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهرستان، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدرسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهروندان شاهین شهری در نگارخانه آفتاب نگارستان گشایش یافت.
سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا در حاشیه این آیین، ضمن قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر در برگزاری نمایشگاهی با موضوع عفاف و حجاب، اظهار کرد: ورود گروهی از بانوان کارآفرین در حوزه تولید البسه ایرانی اسلامی بیانگر دغدغه و لزوم توجه به این مهم در جامعه است.
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه البسه موجود در این نمایشگاه ذوق و هنر خالقان آن را به نمایش گذاشته‌، ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌ و فروشگاه هایی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب، گسترش و تداوم داشته باشد.

زهرا منوچهری خالق آثار نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی نیز با بیان اینکه محصولات نمایشگاه به صورت دستی طراحی و دوخته شده است، گفت: طراحی و تولید مانتوهای این نمایشگاه برگرفته از نقوش ایرانی اسلامی و به صورت دستی چاپ شده است.
وی با بیان اینکه همه مانتوهای این نمایشگاه جلو بسته طراحی شده است، ادامه داد: جنس پارچه‌ها الیاف طبیعی تولیدات داخلی بوده و به منظور پوشش کامل تر و راحتی بیشتر، طراحی آن‌ها به صورت جلو بسته شکل گرفته است.
این نمایشگاه با یکصد اثر با الهام از فرهنگ ایرانی اسلامی شامل؛ مانتو، شال، روسری و تی‌شرت تا یکم مرداد در نگارخانه آفتاب نگارستان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false