×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت همه جانبه مدیریت شهری از رویدادهای فرهنگی اجتماعی

 

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در نشست شورای مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی و  ورزرشی شهرداری شاهین شهر، فعالیت های اجتماعی را اصلی ترین فعالیت مجموعه مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، توانایی برداشتن گام های بزرگ به پشتوانه منابع قوی حمایتی در زیر مجموعه مدیریتی خود را دارد.

شهردار شاهین شهر اولویت اصلی شهر را حوزه های اجتماعی و فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: توسعه هر شهری وابسته به توسعه ظرفیت های اجتماعی آن شهر و مشارکت حداکثری موثر اقشار جامعه به منظور بهسازی و تعالی شهر است که تبدیل شهرنشینان به شهروندانی مسؤول، نیازمند فعالیت فرهنگی و اجتماعی موثر است.

وی با بیان اینکه شهرداری ها نهادهای اجتماعی هستند افزود: این شعار، سبب ساز تغییر رویکرد و دیدگاه نسبت به شهرداری ها را از یک سازمان و نهاد صرفا خدماتی به نهادی با اولویت های اجتماعی و مردمی است که به دلیل فقدان نهادینه شدن اصول شهروندی در شهرها ابتدایی ترین وظایف شهرداری ها نیز محقق نشده است.

ابریشمی راد با تاکید بر منحصر به فرد بودن شاهین شهر تصریح کرد: لزوم توجه به این شهر، فراتر از باورهای شخصی، ذهنی و قومیتی، با حفظ همه ویژگی ها، ظرفیت ها و توانمندی هایش به دور از تغییرات در ساختار و بدنه اجتماعی شهر حائز اهمیت است.

گل جهان شکر زاده نایب رئیس و عضو ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان سازمان با تاکید بر همدلی و همراهی در انجام کارها تصریح کرد: رشد و ارتقای شخصیتی و اجتماعی شهروندان رصد عملکرد سازمان و مطالبه گری ها را به همراه داشته که موجب بازگشت و حتی ارتقای روز افزون جایگاه اجتماعی شاهین شهر خواهد بود.

مهدی غراب عضو هیأت مدیره سازمان نیز در این نشست با بیان اینکه تغییر مدیریت و بررسی عملکرد دو ماهه گذشته نوید بازگشت سازمان به جایگاه اصلی خود را می دهد گفت: فعالیت های عمرانی شهر در راستای ایجاد بستر زندگی برای مردم بوده و به فراخور آن ضروری است امکانات و شرایط عمومی سنجیده و متناسب با آن برنامه ریزی های فرهنگی واجتماعی انجام شود.

سید رسول هاشمیان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز در این نشست ضمن قدردانی از همدلی و همکاری تیم مدیریت شهری، امام جمعه، فرماندار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهادهای امنیتی و انتظامی در برگزاری برنامه‌های سازمان به ویژه سلسله جشن های همدلی غدیرانه، تصریح کرد: در برگزاری این ویژه برنامه‌ها علاوه بر بزرگداشت عید غدیر بزرگترین عید شیعیان جهان و تزریق نشاط اجتماعی، از ظرفیت های فرهنگی و هنری شهر در راستای رشد و تعالی هنرمندان بومی شاهین شهر استفاده شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false