×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مجموعه مدیریت شهری به وجود ورزشکاران شاهین شهری افتخار می کند

حسین شاهزاده‌فرد، عضو شورای اسلامی شهر شاهین شهر در نشست هیأت انجمن های ورزشی شهرستان شاهین شهر و میمه که باحضور جمعی از ورزشکاران، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهرستان، محمد عاطفت پیشه و گل جهان شکرزاده اعضای شورای اسلامی شهر در تالار شیخ بهایی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سیزدهم آبان و محکومیت حملات رژیم اشغالگر قدس، گفت: ورزشکاران و جامعه فرهنگی و هنری می‌توانند پرچم یک شهر و استان و کشور را بالا برده و سلامت جامعه را نشان دهند، از این‌رو است که مجموعه مدیریت شهری شاهین شهر به وجود شما ورزشکاران افتخار می‌کند.

وی سپس به ارائه گزارشی درباره عملکرد شورای اسلامی شاهین شهر درباره مباحث ورزشی این شهر پرداخت و افزود: ورزشگاه ملت سال‌های متمادی به صورت زمین خاکی بود که علاوه ‌بر نازیبایی و مسأله گرد و خاک، معضل اجتماعی ایجاد کرده بود. چمن این ورزشگاه در دوره های گذشته خریداری شد اما نصب آن محقق نشد تا اینکه خوشبختانه بعد از ۷ سال این موضوع در دوره فعال مدیریت شهری به انجام رسید و به این ترتیب یکی از معضلات ورزشی و اجتماعی شاهین شهر حل شد.

شاهزاده‌فرد بیان کرد: در نقاط مختلف شهر نیز تعداد ۸ مجموعه روباز ورزشی ازجمله فوتبال، رینگ دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، تنیس خاکی و والیبال ساحلی ایجاد شد و قطعاً وقتی یک مجموعه ورزشی احداث می‌ شود علاوه‌بر نشاط اجتماعی، آثار فرهنگی بسیاری را در آن محله یا منطقه ایجاد خواهدکرد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین شهر با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات محله محور جشنواره فرهنگی ورزشی جوان یکی دیگر از اقدامات مدیریت شهری است که در مدت دو سال برگزارشد، ادامه داد: در دوسال گذشته حدود ۳۵ کیلومتر رینگ دوچرخه‌سواری و بالغ بر ۵۰ کیلومتر جایگاه پیاده‌روی در نقاط مختلف شهر ایجاد و ورزشگاه آزادی نیز در گلدیس افتتاح شد، همچنین در مورد احداث استخر ورزشگاه ملت نیز در حال بررسی مشارکت شهرداری در این طرح هستیم، ضمن اینکه احداث پیست دوچرخه سواری حرفه‌ای در منطقه الهیه (کوی کارمندان سابق) و همچنین پیست حرفه‌ای اتومبیل‌رانی و موتورسواری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

 

شاهین شهر؛ شهر اول استان در سامانه سیما

در ابتدای این نشست احسان شاه علی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه ، نیز گفت: در یکسال گذشته اتفاقات خوبی در شاهین شهر رخ داد و درحالی که بعد از دوران گسترش ویروس کرونا امید نداشتیم که به این زودی ورزش در استان به روزهای قبل بازگردد؛ اما خوشبختانه شاهین شهر ازجمله شهرهایی بود که خیلی زود خود را بازیابی کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهین شهر در سال گذشته با ثبت رکورد ۴ هزار و ۳۰۰ فعالیت و رویداد ورزشی در همه زمینه‌ها ازجمله در بخش اعزام‌ها و برگزاری مسابقات استانی، شهرستانی و حتی کشوری و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی، با ۱۰۰ امتیاز اختلاف نسبت به شهر اصفهان به عنوان شهر اول استان در سامانه سیما قرار گرفت. این موضوع نشان دهنده پتانسیل ورزش شاهین شهر است. ضمن اینکه شهرستان شاهین شهر و میمه در بخش‌ ورزش همگانی و همچنین در بخش باشگاه‌های ورزشی و نظارت بر باشگاه‌ها رتبه اول داشته است.

شاه علی با اشاره به اینکه در یکسال گذشته در بخش سخت افزارها نیز اتفاقات خوبی در شاهین شهر به همت مجموعه مدیریت شهری، شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر رخ داد، بیان کرد: ورزشگاه آزادی گلدیس با بودجه‌ای حدود ۴۰ میلیارد تومان افتتاح شد، تعداد ۷ زمین چمن مصنوعی ایجاد و چمن مصنوعی ۱۱ هزار متری ورزشگاه ملت نیز نصب شد. همچنین اقدامات نهایی پیست دو و میدانی در حال انجام است و مباحث حقوقی استخر ورزشگاه ملت نیز مرتفع شده و ضمن قرارگرفتن در ردیف پروژه‌های ملی، به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false