×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ویژه برنامه «مهارت‌های همسرداری» در تالار شیخ‌بهایی برگزار می‌شود

در نخستین گام از سلسله گفتگوهای «در کنار خانواده»، ویژه برنامه «مهارت‌های همسرداری» با حضور حمید حبشی، روانشناس و مشاور خانواده، در تالار شیخ‌بهایی شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

سید رسول هاشمیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر دراین‌باره گفت: سلسله گفتگوهای «در کنار خانواده» به‌منظور تحکیم مبانی خانواده و در راستای قانون « جوانی جمعیت و حمایت از بنیان خانواده» برنامه‌ریزی‌شده، تا بنیان خانواده قوام بهتری پیدا کند و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند.

او ادامه داد: تلاش ما در برگزاری چنین گفتگوهایی با محوریت خانواده، این است که فضایی را برای درکنارهم قرار گرفتنِ اعضای خانواده‌‌ فراهم کنیم، چراکه خانواده، مقدس‌ترین نهاد است. ازاین‌رو لازم است اعضای این نهادِ مهم و تأثیرگذار را در کنار یکدیگر حفظ کرد تا آینده ایران را فرزندان و خانواده‌هایی امیدوار، شاداب و موفق رقم بزنند.

هاشمیان در توضیح شیوه برگزاری سلسله گفتگوهای «در کنار خانواده» نیز بیان کرد: این برنامه به‌صورت پرسش و پاسخ و با حضور اساتید مورد اعتماد خانواده‌ها برگزار خواهد شد که در نخستین برنامه از آن، که به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با عنوان «مهارت‌های همسرداری» برگزار خواهد شد دکتر حمید حبشی، از مشاوران و روانشناسان حاذق و مطرح کشور حضور خواهند یافت. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم تا این گفتگوها از سال آینده به‌صورت یک‌بار در هرماه ، با موضوعات مختلف در زمینه خانواده و با حضور مشاوران برتر حوزه خانواده ادامه یابد.

گفتنی است، روابط صمیمانه میان اعضای خانواده، بر پایه گفتگو شکل می‌گیرد و قطعاً ارتباط صمیمانه، زیربنای خانواده سالم و موفق است. در این میان، شخصیت، قدرت انتخاب، میزان یادگیری، اعتمادبه‌نفس، و تصمیم‌گیری منطقیِ اعضای خانواده به ارتباط خوب، منطقی و صمیمانه آن‌ها در خانواده وابسته است و درنتیجه، آنچه بر سلامت و بهداشت روان و جسم اعضای خانواده اثرگذار است داشتنِ الگوهای ارتباطیِ مؤثر است.

سلسله گفتگوهای «در کنار خانواده» نیز به همین منظور از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر برنامه‌ریزی‌شده و در نخستین گام،  چهارشنبه دوم اسفندماه، ساعت ۱۵:۳۰ ویژه برنامه «مهارت‌های همسرداری» با حضور حمید حبشی، دکترای حرفه‌ای پزشکی، روانشناس و متخصص خانواده، در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر به صورت رایگان برای عموم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false