×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مناقصه عمومی نوبت دوم واگذاری امور نظافتی و خدماتی مراکز سازمان

 

باسمه تعالی

مناقصه عمومی نوبت دوم   

واگذاری امور نظافتی و خدماتی مراکز سازمان

سازمان فرهنگی ،ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر به استناد مجوز شماره  ۴۶۲۰/ش مورخ ۲۸/۱۲/۹۵ شورا ی محترم اسلامی  شاهین شهر در نظر دارد امور خدماتی- نظافتی مراکز وابسته به سازمان را به صورت حجمی به شرح پیوست با اعتبار ۰۰۰/۰۰۰/۲۰۰/۱ ریال از ردیف ۲۰۵۱۲  اعتبارات مصوب به شرکت های خدماتی واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی و از زمان انعقاد قرارداد به مدت یک سال واگذار نماید. ازمتقاضیان دعوت می شود ضمن دریافت اسناد مناقصه تا روز سه شنبه مورخ ۰۷/۰۱/۹۷ ومطالعه دقیق اسناد مناقصه و بازدید از محل، پیشنهاد قیمت خود را به همراه سایر مدارک درخواستی حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۱/۹۷ تحویل دبیرخانه سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر نمایند.

الف- شرایط عمومی مناقصه:

۱-برنده مناقصه موظف است حقوق و مزایای ماهانه پرسنل خود را برابر قانون کار و امور اجتماعی و سایر بخشنامه و دستورالعمل های صادره با رعایت طرح طبقه بندی مشاغل تنظیم (مهر و امضا اصل) و پس از تأیید سازمان به حساب ایشان پرداخت نمایند.

۲-کلیه کسورات قانونی (به غیر از مالیات بر ارزش افزوده) ناشی از قرارداد اعم از بیمه، مالیات و غیره به عهده برنده مناقصه می باشد.

۳-شرکت خدماتی پیشنهاد دهنده باید رسماً به ثبت رسیده باشد و دارای گواهی صلاحیت کاری مرتبط با موضوع مناقصه از وزارت کار و امور اجتماعی باشد

۴-پیشنهاد دهنده و عوامل ایشان نباید مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی گردند.

۵-پیشنهاد دهنده می بایست قبل از ارائه پیشنهاد از محل و موقعیت بازدید و ابهامات خود را رفع نموده و به وظایفی که عهده دار خواهد شد ، آشنایی کامل داشته باشد. بدیهی است عذر عدم اطلاع مورد قبول نخواهد بود .

۶-نوع لباس و کفش کارکنان تحت پوشش برنده مناقصه باید با توجه به شغل و براساس دستورالعمل های وزارت کار و هماهنگی با نظر سازمان و توسط شرکت تهیه گردد.

۷-انتخاب و به کارگیری کارکنان برنده مناقصه پس از تأیید سازمان انجام خواهد شد و در صورت عدم تأیید موظف می باشد بدون وقفه در انجام کار، نیروی واجد شرایط دیگری را جایگزین نماید.( برنده مناقصه می بایست همواره  تعدادی نیروی انسانی مورد تأیید به عنوان جایگزین در اختیار داشته باشد.

۸-هزینه چاپ اسناد آگهی مناقصه به عهده برنده مناقصه می باشد.

۹-پیشنهاد دهنده موظف است مبلغ شصت میلیون(۰۰۰/۰۰۰/۶۰) ریال به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب سپرده سازمان به شماره حساب ۰۴۱۵۰۰۵۹۶۶۷۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه شاهین شهر در وجه سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر واریز و فیش مربوطه را همراه با پاکت الف ارسال نماید.

۱۰-سازمان در رد و قبول یک یا تمام پیشنهادات مختار است.

 

 

 

 

 

 

۱۱-برنده مناقصه موظف است قبل از انعقاد قرارداد حدأکثر ظرف مدت یک هفته پس از اعلام سازمان معادل ۱۰% از کل قرارداد را به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی تسلیم سازمان نماید. در صورت تأخیر در ارائه تضمین انجام تعهدات سازمان بلافاصله سپرده شرکت در مناقصه ایشان را ضبط و تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد کرد.

۱۲-به پیشنهادات مشروط، مبهم، مخدوش، فاقد سپرده ، ناقص و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مهلت مقرر تحویل گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. هرگونه اصلاح و جایگزینی و انصراف صرفاً تا تاریخ مقرر در شرایط مناقصه امکان پذیر است.

۱۳-کلیه پرسنل برنده مناقصه در محل خدمت بایستی لباس کار متحدالشکل و آرم مخصوص شرکت و اتیکت با مشخصات کاملاً خوانا داشته باشند.

۱۴-برنده مناقصه به هیچ وجه حق واگذاری مورد پیمان را بصورت جزئی یا کلی به دیگری نداشته و مباشرت نیروهای استخدامی شرکت در انجام امور محوله شرط ادامه فعالیت آن ها می باشد.

۱۵-برنده مناقصه موظف می باشد نسبت به معرفی و تعیین نماینده تام الاختیار آشنا به قانون کار با هزینه خود اقدام نماید.

۱۶-برنده مناقصه موظف است نسبت به ارائه رسید حق بیمه و مالیات های پرداختی از سازمان تأمین اجتماعی و اداره دارایی در پایان هر ماه طبق لیستی که به نماینده سازمان رسیده است اقدام نماید . بدیهی است هرگونه پرداخت از سوی سازمان منوط به ارائه لیست های مذکور خواهد بود. در غیر این صورت سازمان از ادامه فعالیت ممانعت بعمل می آورد.

۱۷-تضمین انجام تعهدات و ضمانت حسن انجام کار در پایان قرارداد پس از تسویه حساب برنده مناقصه با اداره کار و امور اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی، اداره دارایی و ارائه تسویه حساب پرسنل با شرکت و سایر تأییدیه های لازم مسترد خواهد شد.

۱۸-مسؤولیت تأمین و هزینه کلیه تجهیزات و مواد مصرفی اعم از شوینده ، مواد ضد عفونی کننده خاص و غیره … با نظر و به عهده سازمان می باشد.

۱۹-پیشنهاد دهندگان، کلیه مدارک درخواستی را بشرح زیر می باشد در پاکت های جداگانه و به صورت لاک و مهر شده ارسال نماند.

پاکت الف) فیش بانکی یا ضمانت نامه بانکی معتبر بابت سپرده شرکت در مناقصه به حساب شماره ۰۴۱۵۰۰۵۹۶۶۷۰۰۵بانک ملی در وجه سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر- مدارک ثبت شرکت-آخرین آگهی و روزنامه مبنی بر تغییرات شرکت و صاحبان امضا، اساسنامه شرکت-آخرین تراز مالی شرکت، مهر و امضا نمونه حکم قرارداد کار منضم به اسناد مناقصه با قید اینکه مورد قبول است- رزومه کاری مفید و گواهی حسن انجام کار از رییس دستگاه اجرایی- تأییدیه و تعیین صلاحیت از وزارت کار و امور اجتماعی با ذکر تاریخ و شماره، مهر و امضاء کلیه مدارک مندرج در پاکت الف.

پاکت ب) قیمت پیشنهادی با عدد و حروف به صورت خوانا با امضاء مقام مجاز و مهر شرکت به همراه آنالیز قیمت پیشنهادی

۲۰-برنده مناقصه متعهد می گردد برای نیروی انسانی مورد استفاده در اجرای قرارداد ضمن انجام آزمایشات و معاینات طب کار، کارت سلامت و بهداشت و گواهی عدم اعتیاد و سوءپیشینه  قبل از شروع بکار ارائه نماید.

۲۱-از هر پرداخت ماهانه برنده مناقصه ۱۰% به عنوان سپرده حسن انجام کار کسر خواهد شد. استرداد مبلغ مذکور در خاتمه قرارداد و پس از ارایه مفاصا حساب های لازم و کسر کسورات قانونی  یا خسارات وارده و اعلام رضایت سازمان مسترد خواهد شد.

۲۲- هرگونه قرارداد پیشنهاد دهنده با نمایندگان خود که نتیجه آن به کارگیری نیروی انسانی در این سازمان باشد، به هر نحوی ممنوع است.

۲۳-سازمان مجاز است در صورت ابلاغ بخشنامه های جدید دولتی مبنی بر تغییر وضعیت موجود و یا عدم نیاز به ادامه قرارداد نسبت به خاتمه قرارداد با یک ماه اطلاع قبلی اقدام و تسویه حساب نماید.

 

 

 

 

 

۲۴- پس از بازگشایی پاکت ب ، قیمت های پیشنهادی از نظر مالی ارزیابی و مناسب ترین قیمت با رعایت صرفه و صلاح سازمان به عنوان برنده اعلام و سپرده های شرکت در مناقصه نفرات اول تا سوم تا زمان عقد قرارداد نگهداری و سپرده سایر شرکت ها برگشت می شود.

۲۵-در شرایطی که تعداد شرکت کنندگان از سه نفر کمتر بوده و یا قیمت پیشنهادی از نظر کمیسیون مناقصه با قیمت پایه همخوانی و توجیه نداشته باشد ، مناقصه تمدید و در سایر موارد مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی سازمان و سایر قوانین ومقررات موجود اقدام خواهد شد.

۲۶-برنده مناقصه موظف است ضمن اجرای طرح طبقه بندی برای کارگران به هزینه خود، حقوق کارکنان تحت پوشش خود را برابر قانون کار پرداخت و یک نسخه از آن را تحویل سازمان و یک نسخه تحویل اداره کار تعاون و امور اجتماعی شاهین شهر و یک نسخه نیز تحویل کارکنان خود نماید؛ در غیر این صورت این عمل تخلف و در هر زمان سازمان مختار است نسبت به فسخ قرارداد اقدام و تضمینات مأخوذه را ضبط نماید.

۲۷-برنده مناقصه ملزم و متعهد به رعایت کلیه مقررات و قوانین کار در مورد کارگران خود بوده و پرداخت تمام حقوق قانونی و حق السعی کارکنان از قبیل دستمزد روزانه، کمک هزینه مسکن، خوار و بار، عائله مندی، بن کارگری، عیدی، سنوات،اضافه کاری، نوبت کاری، تعطیل کاری، سختی کار، خرید مرخصی، لباس و سایر مزایای کارگران خود را برابر حقوق و دستمزد اعلام شده برای سال ۹۷ توسط شورای عالی کار مد نظر قرار داده و قیمت خود را بر مبنای موارد مذکور و کلیه حقوق قانونی کارگران مندرج در قانون کار لحاظ و در حق کارگران پرداخت نماید.

۲۸-برنده مناقصه می بایستی در تمام ساعات شبانه روز و در همه ایام سال نسبت به وظایف و امور محوله اقدام نماید.

۲۹-برنده مناقصه می بایست توانایی پرداخت حقوق و مزایای کلیه پرسنل تحت پوشش خود را تا دو ماه (بدون وابستگی به اخذ وجه از سازمان) داشته و در صورتی که در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود تأخیر و یا تعلل نماید سازمان مجاز است رأساً نسبت به فسخ قرارداد و ضبط ضمانت نامه اقدام نماید.

۳۰-هزینه ایاب و ذهاب و غذای کارگران تحت پوشش شرکت به عهده برنده مناقصه می باشد.

۳۱-آموزش کلیه کارگران تحت پوشش می بایست به صورت هفتگی و بر اساس نیاز کاری واحد های مربوطه توسط برنده مناقصه و با هزینه خود ایشان انجام شود.

۳۲-کلیه پرسنل برنده مناقصه باید از پوشش بیمه عمر و حوادث برخوردار بوده و ازای هر ۱۵ نفر حداقل سه نفر بیمه مسؤولیت مدنی(بی نام) پیش بینی نماید. عواقب حقوقی ، انتظامی، قضایی و هرگونه مسؤولیت دیگری ناشی از حوادث در محل کار و جبران خسارت وارده به عهده برنده مناقصه بوده و سازمان هیچ گونه مسؤولیتی ندارد.

۳۳-برنده مناقصه موظف است نسبت به تهیه مکانی خارج از سازمان و در محدوده مرکز شهر شاهین شهر و در نزدیک ترین نقطه به محل اجرای قرارداد تحت عنوان دفتر شرکت همراه با امکانات اقدام و آدرس آن را به کارفرما اعلام نماید.

۳۴-در صورتی که برنده مناقصه به یک یا بخشی از تعهدات ذکر شده در قرارداد عمل ننماید و یا واحد تأیید کننده مربوطه در سازمان، به نحوی از انحاء از عملکرد برنده مناقصه رضایت نداشته باشد؛ پس از دو اخطار کتبی و عدم تمکین ایشان قرارداد به صورت یک طرفه و بدون رعایت تشریفات قضایی، اداری و غیره … از سوی سازمان قابل فسخ و کلیه تضمینات ضبط و خسارات وارده به تشخیص سازمان از برنده مناقصه مطالبه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

۳۵-حق الزحمه ماهانه برنده مناقصه بر اساس نتیجه ارزیابی عملکرد ایشان(ازصد در صد) توسط سازمان پرداخت خواهد شد. به عنوان مثال چنان چه نمره ارزشیابی پیمانکار ۹۰ در صد باشد، بدیهی است ۹۰ درصد حق الزحمه ماهانه پیمانکار پرداخت می گردد.

۳۶- سازمان مختار است تا ۲۵%  از مبلغ کل قرارداد  را  به سقف مبلغ قرارداد اضافه یا کسر نماید..

۳۷-به ازای هر اخطار کتبی صادره از سوی سازمان پنج درصد از امتیاز کل(۱۰۰%) برنده مناقصه در ماه کسر و به همان نسبت حق الزحمه ایشان کسر خواهد شد.

۳۸-در صورتی که حد نصاب امتیازات برنده مناقصه در ماه کمتر از ۸۰% گردد، سازمان مجاز است قرارداد را یک طرفه فسخ و تضمینات طرف قرارداد را به نفع سازمان ضبط نماید.

۳۹-هرگونه اطلاعیه و یا اصلاح شرایط مناقصه در سایت سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر امور مزایده و مناقصه ها درج خواهد شد.

۴۰-برنده مناقصه می بایست در هر یک از مراکز اعلامی یک نفر نیروی خدماتی از نیم ساعت قبل از شروع ساعت اداری تا ساعت ۱۸ عصر در شش ماهه اول سال و در شش ماهه دوم سال تا ساعت ۱۷ عصر اماده به کار داشته باشد، همچنین در صورت اجرای برنامه خارج از این ساعات، می بایست نیروی خدماتی مد نظر را تأمین نماید..

۴۱-حداکثر سن نیروهای به کارگیری شده  نباید از ۳۵ سال بیشتر باشد.

۴۲- مراکز موضوع خدمات امور نظافتی و خدماتی به تفکیک:

فرهنگسرای خانواده واقع در شاهین شهر خیابان عطار بین فرعی ۸ و ۹ غربی

فرهنگسرای اشراق واقع در شاهین شهر ابتدای خیابان طالقانی

فرهنگسرای شهروند واقع در شاهین شهر انتهای خیابان حافظ جنوبی

کتابخانه ساختمان نگارستان واقع در شاهین شهر بلوار امام خمینی(ره) میدان فاطمیه (س) ساختمان نگارستان طبقه سوم

فرهنگسرای پردیس  واقع در شاهین شهر شهرک پردیس

فرهنگسرای ادب و هنر واقع در شاهین شهر شهرک گلدیس جنب آتش نشانی

تبصره: سازمان مختار به جابه جایی نیروهای برنده مناقصه در سایر مراکز خویش به غیر از لیست اعلامی فوق، می باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false